«А це ще одна мрія кожного пацана була, – пан Василь показує на старий мопед 1981 року. – Такого в союзі не робили, лише Прибалтика. А це такий у мене був перший мотоцикл – «Верховина-3».
Найстаріший експонат тут – мотоцикл 1939 року – «Москва». Каже, зроблений за копією німецького DKW.
Окремо в музеї стіна є з грамотами, нагородами та кубками. З 1986 року Курищук на тренерській роботі. Виховав чимало чемпіонів, майстрів спорту. Серед них, до речі, і його син.
Каже, що у них ціла мотодинастія, бо обидва брати брали участь у чемпіонатах, їхні сини теж. Займалася мотокросом і донька пана Василя.
«У нас дітки катаються з чотирьох років, – розповідає Курищук. – Це у нас наймолодший учасник клубу. От, до мене маленький хлопчик приходить, подає руку і я чую – мотогон».
Картина невідомого художника. На ній зображена мототраса у Вовчинцях – 1970-80 роки.
Ще має одну мрію – картинг. Дуже хоче в Косові зробити трасу й для цього виду спорту, бо переконаний, що найбезпечніша для дітей.
Як картину намалювати
«А це перша машина в Косові – американець, Buick, – Курищук показує на старе фото. – Належала лікарю Аполінарію Тарнавському. Тут на фото ще його син і дочка».
До речі, окрім байків, чоловік займається реставрацією та колекціонуванням ретроавтівок. Їх на період змагань виставили окремо на території солеварні та зробили такий собі музей просто неба. Їх з 30 екземплярів.
Перше авто в Косові – американець, Buick. Належала лікарю Аполінарію Тарнавському. На фото ще його син і дочка.
«Їх вдалося зібрати зі смітників, з баз металобрухту й вторгувати за символічну ціну, – розповідає Курищук. – Кожна машина – історія, пам’ятник. З ними треба на ви. Поляки часто приїздять – усе хочуть розкупити. Не продаю, бо то якесь внутрішнє. Дуже довго йшлося до того. Хочеться зберегти це саме тут – у Косові. У нас тут знають про кераміку, майстрів наших, але є ще й спортсмени. Машину, байк зробити – то як картину намалювати».
⃰ Ендуро — (лат. Indurare — винести, витримати) — дисципліна мотоспорту і велоспорту, змагання в якій проходять на дорогах з різним покриттям і по пересіченій місцевості з дотриманням заданого графіку руху на великі відстані протягом декількох днів. Хард-ендуро – ще більш ускладнений варіант.
Коментарі