Сьогодні в обласному центрі розвитку туризму Івано-Франківська відбувся круглий стіл на тему: «Гастрономічний туризм на Івано-Франківщині: маркетинг територій через регіональні продукти харчування».

Гастрономічний туризм

Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації спільно з громадською спілкою «Карпатський смак» провели перший у цьому році круглий стіл, присвячений активізації розвитку туризму в Карпатах в цілому та на Івано-Франківщині, зокрема.

Мета семінару – розповісти підприємцям, фермерам, як можна інтегруватися в туризм.

«Ідея полягає у тому, щоб робити глобальне просування територій через регіональні продукти харчування», – каже Олександр Коваль.

Говорили про можливості маркетингу територій через регіональні продукти харчування, про важливість кооперації малих виробників екопродуктів, про співпрацю з місцевою владою, НГО і туристичними фірмами, про створення локальних, регіональних і трансрегіональних гастромаршрутів.

Спікерами заходу стали: 
- Роман Галемчук («Полонина на Маковиці», Яремчанська міська рада);
- Ігор Небилович (фермерське господарство «Еко-Карпати», Долинський район);
- Дарина Бойда (соціальний кооператив «Файні ябка»,Тлумацький район);
- Ірина Дімбровська (виробництво домашніх сирів на господарстві Любові Сандуляк (Косівський район);
- Михайло Стовп’юк (СОК «Чиста флора», Коломийський район).

Віталій Передерко, начальник відділу туризму Івано-Франківської ОДА розповідає, що сьогодні вони презентують п’ять локацій, у яких запроваджуватимуть гасторономічний туризм: Долинський район, Косівський, Коломийський, Тлумацький та Яремчанську МР. А також малих виробників, які власне і займаються виробництвом еко-продуктів.

« Це наш перший круглий стіл, потім ми кілька місяців будемо працювати над цими точками маршруту і вже тоді його презентуємо для туроператорів, щоб вони могли співпрацювати з цими виробниками», – каже Передерко та додає, що мова йде про виробників меду, домашніх сирів, м’ясних продуктів, фіточаїв та інших продуктів з трав, які готові проводити на своїх підприємствах екскурсії.

Віталій Передерко анонсував, що за кілька місяців презентуємо для туристичного бізнесу локації та виробництва для гастротуризму.

 

Читайте також: На Прикарпатті смакують бограч, банош та чанахи: з’явилася гастрономічна карта України

Коментарі

Залишити коментар

Код