20–21 червня до Києва з’їдуться фахівці туристичного напряму – представники багатьох країн: Великобританії, Нідерландів, Португалії, Франції, Швейцарії, Словаччини і, звісно, України. Не оминуть увагою захід і спеціалісти Facebook, Google, TripAdvisor, Expedia, Amadeus, SEGITUR, Phocuswright. Основні питання, які експерти обговорюватимуть під час міжнародного форуму, – туристичний брендинг та маркетинг.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор департаменту туризму і курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Іван Ліптуга.
Посадовець зазначив, що ця конференція важлива для нашої країни з огляду на намір створити Національну мережу туристичних брендів. Вона об’єднуватиме вітчизняні туристичні локації усіх рівнів.
Переговори стосовно проведення престижного міжнародного заходу саме в Україні проходили тривалий час. Першочергово ідею форуму в Києві підтримав Генеральний секретар Всесвітньої туристичної організації Талеб Ріфаї у Лондоні. Офіційно наміри були закріплені у січні у мадридській штаб-квартирі організації. Тоді Київ включили до плану заходів UNWTO.
Днями вийшов і офіційний прес-анонс про міжнародну конференцію «UNWTO Conference on Destination Branding: Destination Branding-keys to building a successful reputation» у Києві.
Коментарі