У головному Медіа-центрі Олімпійських Ігор у Сочі Україна представила членам Міжнародного олімпійського комітету, спортсменам і вболівальникам концепцію Олімпійської Заявки — Львів-2022.

Про це ”Вікнам” провідомили у прес-службі Заявкового комітету з підготовки та супроводження заявки на здобуття права проведення Зимових Олімпійських та Паралімпійських ігор 2022 року в Україні

Президент Національного олімпійського комітету Сергій Бубка заявив: «Перша українська Олімпійська кампанія — це перший і найважливіший крок у серйозній роботі з розкручування України в її прагненні стати господинею Олімпіади. А те, що Ігри потрібні Україні — не викликає сумніву. Країні потрібні такі проекти».

Сергій Бубка також додав, що Заявка на Олімпіаду-2022 — це важливий крок у популяризації України в цілому, і Карпатського регіону та Львова.

Тим часом, Генеральний директор Заявкового комітету «Львів-2022» Сергій Гончаров розповів про заявковий процес: «Тут, на Олімпійських іграх, як ніде відчувається дух змагання. Сьогодні змагаються не тільки спортсмени, а й держави — за право приймати майбутні Ігри. Україні непросто буде перемогти: наші конкуренти — сильні члени Олімпійської родини. Багато міст з їх числа і не тільки – мають досвід подачі заявок, яку Україна готує вперше. Але ми готові до конкуренції. Наш Заявковий файл готує одна з найбільш професійних команд у світі: це консорціум компаній «Кенео», «Тенео», «Популос», «Майстер Концепт» і  «PWC».

Керівники цих компаній широко відомі у світі спортивного менеджменту. Їх провідні фахівці готували такі успішні заявки, як «Пекін-2008», «Ванкувер-2010», «Лондон-2012», «Сочі-2014», «Пьончанг-2018», «Токіо-2020». Він також зазначив, що заявка Львів-2022 унікальна. В умовному радіусі 5-ти годин їзди від Львова на автомобілі — проживає більше 21 млн. людей. І щоб ефективніше використовувати потенціал міста Львів та всіх Карпат, необхідні розвиток інфраструктури та туристичних об’єктів.

Логотип Заявки-2022 був розроблений кращими дизайнерами відомих міжнародних компаній «North Design» і «Теneo», які мають досвід розробки логотипів і позиціонування Олімпіад і Чемпіонатів світу. Усього було розроблено 4 проекти логотипу, які враховували культурні, історичні, географічні та спортивні особливості Львова та Карпатського регіону. Офіційний логотип Заявки «Львів-2022» обрали українці. Для цього на сайті http://www.lviv2022.in.ua було проведено відкрите голосування. За Логотип-переможець проголосували більше 32 000 користувачів. А всього в голосуванні взяли участь майже 60 000 українців.


Довідка. У листопаді 2013 року Україна подала декларацію в МОК з підтвердженням намірів взяти участь у конкурсі на право проведення в 2022 році зимових Олімпійських та Паралімпійських Ігор.
У березні 2014 року Заявковий комітет «Львів-2022» направить до МОК (Міжнародний олімпійський комітет), до Лозанни (Швейцарія) заявковий файл, який буде ретельно проаналізований експертами.

Фінальне рішення про перелік країн, які увійдуть в так званий Short List, МОК прийме у липні 2014. Фінальне рішення про те, яка країна прийматиме зимові Олімпійські і Паралімпійські ігри 2022, МОК прийме в липні 2015 року в Куала-Лумпур (Малайзія).

Крім України, в даний час, в боротьбі за право приймати найбільший зимовий спортивний захід планети змагаються Польща та Словаччина (спільна заявка), Казахстан, Норвегія і Китай.

Читайте також:

  1. МОК закликає Україну до подальшої боротьби за право прийняти Олімпіаду-2022

  2. Приколы Олимпиады в Сочи глазами европейских журналистов

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код