Представники туристичної галузі у владі надаватимуть допомогу учасникам ринку насамперед в частині комунікації та маркетингу. 

Відродження туристичної галузі, як в Україні, так і в усьому світі, почнеться з внутрішнього туризму. Такі прогнози робить директор Державного агентства з розвитку туризму Мар’яна Олеськів.

Сьогодні в рамках онлайн-конференції "Отельери + Туроператори" Мар’яна Олеськів розповіла, що в Держагентстві працюють над проектом розвитку і популяризації внутрішнього туризму в Україні, передає кореспондент Zruchno.Travel.

"Працюємо над проектом формування культури внутрішнього туризму. Основний меседж: "Невже це Україна!". В рамках цього проекту ми будемо показувати місця та ландшафти, які будуть надихати подорожувати по Україні. Але для того, щоб цей проект працював, необхідно об’єднання всіх, хто так чи інакше пов’язаний з індустрією гостинності, а також органів самоврядування. Не завжди українські туроператори та готельєри можуть продуктивно співпрацювати і формувати турпродукт, тому часто туроператорам легше продавати тури за кордон. Турпродукти регіонів формуються, але залишаються в брошурах", – зазначила Олеськів.

Вона також додала, що представники туристичної галузі у владі будуть надавати допомогу учасникам ринку в першу чергу в частині комунікації і маркетингу. Олеськів підкреслила, що хоча кошти на туризм в новому бюджеті закладені не були, гроші на рекламу і просування туризму є в Міністерстві культури в частині інформаційної політики.

Крім того, за словами Олеськів, найближчим часом будуть розроблені рекомендації, що стосуються забезпечення безпеки туристів.

"Для туристів в найближчому майбутньому буде дуже важливим є питання безпеки. І ми повинні вжити заходів, які переконають людей, що під час подорожей по країні на будь-якому виді транспорту, туристам буде забезпечена санітарна безпека. Те ж стосується засобів розміщення і ресторанів", – сказала директор Держтуризму.

До популяризації внутрішнього туризму підключаться і великі туроператори України. Так, власниця компанії Pan Ukraine Олена Шаповалова зазначила, що в даний час Pan Ukraine готує проект "Інста-локації України".

"Програму Інста-локацій, яку ми раніше створювали для наших китайських туристів, ми зараз модернізуємо і переробляємо спеціально під наших внутрішніх туристів. Інста-локації ми будемо популяризувати під хештегом #вгадай_де_я. Ці мальовничі місця України можуть конкурувати з будь-якими Інста-локаціями світу. Я закликаю всіх працювати над тим, щоб в цьому сезоні було модно подорожувати по Україні", – додала Шаповалова.

Керуючий директор оператора в’їзного туризму компанії Join UP! Сергій Кириченко в свою чергу підкреслив, що і Join UP! в цьому сезоні буде активно працювати з внутрішнім турпродуктом. В першу чергу з Одеським, Львівським та Карпатським напрямками.

"Сподіваємося, що наш стратегічний партнер Sky Up активно включиться у внутрішні перевезення, в першу чергу за напрямками Львова та Одеси", – прокоментував він. 

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код