тренінг-семінар «Підтримка розвитку туризму в Івано-Франківській області»Івано-Франківська область – один із найпопулярніших туристичних регіонів України, при цьому франківський напрямок рік від року привертає все більше гостей. Неможливо назвати види туризму, які не були б представлені на Івано-Франківщині. Тут є й зимові курорти з гірськолижними трасами, велика кількість туристичних маршрутів для активних видів туризму; є чим зайнятися й любителям екстриму; розвиваються сільський зелений туризм та екологічний; область може похвалитися багатою історико-культурною спадщиною... Однак сама індустрія гостинності на Івано-Франківщині не встигає за стрімко зростаючим попитом: турактіву області доведеться ще багато чому навчитися, щоб туристичний бізнес тут став по-справжньому прибутковим.

20–22 липня в селі Поляниця Яремчанської міської ради Асоціація індустрії гостинності України провела тренінг-семінар «Підтримка розвитку туризму в Івано-Франківській області». Семінаром зацікавилися не лише представники бізнесу та громадськості, а й передусім місцевої влади, які з радістю зустріли можливість навчитися чомусь новому в індустрії гостинності, тим більше що вже в середині серпня івано- франківський турактів збирається представляти свої турпродукти на воркшопі в АІГУ. 

начальник управління туризму Івано-Франківської обласної державної адміністрації«Тренінг-семінар був дуже цікавий і корисний для нас, оскільки ми зацікавлені збільшувати туристичний потік на Івано-Франківщину, тому нині ми будемо дуже докладно готуватися до воркшопу Асоціації індустрії гостинності України в Києві. У ході навчання ми орієнтувалися насамперед на створення нових туристичних продуктів, які ми вдосконалюємо і представимо в столиці. Всього на воркшопі буде представлено п'ять наших турпродуктів», – розповів начальник управління туризму Івано-Франківської обласної державної адміністрації Віталій Передерко

Програма тренінгу передбачала три дні роботи з практичними і теоретичними заняттями. На тренінгу розглядалися питання стратегії командної роботи, маркетингового аналізу клієнта, комунікації та туристичного продукту. 

Основним спікером тренінг-семінару став Олександр Лієв, голова Асоціації індустрії гостинності України, екс-міністр курортів і туризму Криму, доктор філософських наук. Також у його команді арт-директор Асоціації Дмитро Буланов, який нині займається туристичним брендингом Запоріжжя, і бізнес-тренер, психолог, доцент Національного педагогічного університету Зоя Гаркавенко. 

Глава Асоціації Олександр Лієв підвів підсумки минулого тренінг- семінару: 

«Найбільша концентрація міні-готелів і садиб знаходиться саме в Івано- Франківській області, і кількість їх дуже швидко зростає. Головним двигуном туристичної галузі в Івано-Франківській області є віра громади і турбізнесу в майбутнє туристичної індустрії. Розуміючи перспективи регіону, представники місцевої влади дуже щиро і з інтересом включаються в роботу над розвитком індустрії на Івано-Франківщині. На тренінгу зі створення туристичного активу майже половина учасників – саме представники місцевої влади. При цьому рівень прибутковості туризму, як і рівень сервісу, залишається в зоні росту. Це пов'язано з тим, що місцеві жителі ставляться до свого бізнесу швидше як до творчості, а не як до бізнесу. Часто туристичний бізнес ведеться швидше за натхненням, вигадуючи заново велосипед. Важливо пам'ятати, що власникам турбізнесу не можна переставати вчитися й учити свій персонал ані на хвилину. Ми розробили спеціальні рекомендації для Івано- Франківщини, які включають у себе три основних меседжи: 

1. Об'єднання турбізнесу заради створення туристичного продукту області. 

2. Об'єднання турбізнесу заради донесення цього продукту до потенційних споживачів. 

3. Створення керованого туристичного потоку. 

Туристичний потік повинен бути таким, щоб турбізнес Івано-Франківщини займався не тільки його прийомом, а й формуванням, керуючи сезонністю, впливаючи на цілі поїздок та отримуючи від цього комерційну вигоду». 

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код