Кожна власна справа має свій початок, господарі сільської садиби повинні дати відповідь на перелік важливих питань, з метою аналізу очікуваних показників, оцінки стратегії, коригування планів дій.

Перед тим, як переходити до формування маркетингового плану садиби, «Школа сільського туризму» пропонує Вам дати відповідь на наступні питання:

  1. Оцінка потенціалу проекту. Сформувати інформацію та дати відповідь на питання: в чому полягає ідея сільської садиби? Якими є базові цінності, культура гостинності  та очікування? Чи має господар досвід діяльності, що треба ще вивчити? Які кращі практики в цій діяльності? Визначити хто конкурент?
  2. Аналіз інформації. Оцінка та аналіз інформації по кожному компоненту, підготовка аналітичного звіту, висновків, рекомендацій та при потребі уточнення.
  3. Уточнення. Дати чітку відповідь на питання: для чого або чому потрібен цей проект?
  4. Сегментація ринку. Визначити, хто цільова аудиторія сільської садиби? За сегментами: кінцеві покупці, продукти та послуги, індивідуальні чи групові, за інтересами, сезонами.
  5. Кооперація. Чи пов’язаний проект сільської садиби з іншими бізнесами, громадськими ініціативами? Чим саме та з якими?
  6. Партнерства. Хто є зацікавлені сторони? Яким може бути партнерство? Як їх зробити партнерами?
  7. Перспективи. Опишіть які перспективи реалізації та розвитку сільської садиб? Які подальші кроки? Яким чином буде йти реалізація послуг садиби.

Це не філософія, це чітка уява та формування бачення того, де ви працюватимете та де буде відбуватись ваша бізнес діяльність. Аналіз так само потрібно робити й після завершення календарного року, з метою коригування стратегії, реагування на ринкові виклики.

Чим глибше ви зможете провести аналіз, тим краще, для розуміння середовища та побудови власної бізнес системи. Так, сільський туризм це бізнес, де працюють ті самі правила.

Oleksandr Koval
Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код