ГС «Національна туристична організація України» (далі НТОУ) з метою покращення конкурентоспроможності національного туристичного продукту України на внутрішньому і міжнародному ринку проводить серію практичних занять з представниками регіональних та локальних організацій з менеджменту і маркетингу дестинацій, керівниками структурних підрозділів сфери туризму обласних та міських державних адміністрацій, а також представниками територіальних громад.

30 жовтня, 2 та 6 листопада відбулися воркшопи з розробки туристичних продуктів для західних областей України: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька.

Семінари проводили експерти НТОУ:

Матіас Брандт – міжнародний експерт, радник НТОУ з питань побудови системи DMO в Україні;

Марія Юхновець – президент Асоціації в’їзних туроператорів України, керівник MICE і інкамінг напрямків в Sputnik Kyiv DMC;

Іван Ліптуга – президент НТОУ, голова ТК169 стандартизації у сфері туризму.

9 листопада кожна область презентувала результати своєї роботи.

Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації у співпраці з відповідальними структурними підрозділами Косівської райдержадміністрації, Долинської ОТГ, а також Дністровським РЛП, туристичними фірмами, музеями, профільними неприбутковими громадськими організаціями презентувало 11 туристичних продуктів Івано-Франківської області.

Начальник відділу туризму управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації Віталій Передерко наголосив у своєму виступі-презентації, що робота з розробки турів внутрішнього та в’їзного туризму триває в області давно, результатами успішної колаборації влади і бізнесу є проєкти «52 вікенди на Івано-Франківщині» (http://iftourism.com/weekends), «52 стилі життя в Карпатах» (https://taif.org.ua). Власне тому розроблено вже понад 70 готових турів як для організованих, так і самодіяльних туристів.

Спеціально для проєкту НТОУ сьогодні було презентовано 11 різнотематичних туристичних продуктів:

  1. «У гості до бойків»
  2. «Бойківські мандри»        
  3. «ГУЦУЛське весіллЄ»
  4. «Косівський край – крафтовий рай»
  5. «Dniester Active Challenge»
  6. «Дорога смаку Прикарпаття»
  7. «Веселий Космач»
  8. «Івано-Франківщина: гори вражень та море задоволення»
  9.  «Прикарпатський вікенд»
  10.  «Верховинщина: місця сили Карпат і «кам’яна» майстриня»
  11. «Духовні святині Прикарпаття».

Презентація за посиланням: https://www.facebook.com/vitaliy.perederko/posts/4884953614877920.

Семінари проводяться за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації висловлює вдячність всім партнерам, які долучились до розробки туристичних продуктів Івано-Франківської області.

Джерело: Івано-Франківщина туристична 

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код