Осучаснили простір, змінили експозиції, оновили стенди – на базі краєзнавчого музею “Бойківщина” запрацював Центр розвитку туризму Долинщини.

Про це повідомила директорка музею Ксенія Циганюк у відео, опублікованому на сторінці Долинської міськради у Фейсбуці.

«На базі музею ми створили Центр туризму, який, сподіваємося, стане туристичним хабом для представників малого та середнього бізнесу, які зможуть домовлятися тут про спільні продукти, черпати та вигадувати нові креативні ідеї», – зазначила Циганюк.

За її словами, відтепер туристи зможуть тут отримати інформацію про нові маршрути, пам’ятки архітектури, історичні будівлі, готелі та заклади харчування в регіоні, пише Західний кур’єр. 

Крім того, музей оновив стенд «Сіль Долини», який розповідає про традиційний промисел регіону, і має на меті зробити інтерактивними стенди у залі про розвиток нафтової промисловості краю. Також у «Бойківщині» запрацювала крамничка книг і сувенірів та дегустаційна зала, де проводитимуть презентації виробники крафтової продукції: меду, сирів, джемів тощо. Саме тут туристам обіцяють майстер-класи від виробників сувенірної продукції.

«Зміни вдалось втілити в межах реалізації проєкту «Центр розвитку туризму Долинщини» за фінансування уряду Канади через Фонд сприяння розвитку малих і середніх підприємств проєкту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проєкт ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів за фінансової підтримки міністерства міжнародних справ Канади», – додала Циганюк.

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код