Сфера діяльності:
Інтереси для співпраці:
Досвід роботи:
Ольго, Ви добре знайомі з особливостями туризму в Україні та європейських країнах. Який вид туризму, на Вашу думку, зараз є найбільш актуальним?
Екологічний туризм займає лідируючі позиції по популярності та темпах розвитку в усьому світі. Він зайняв свою нішу на ринку туристичних послуг через збільшення попиту на сталий туризм.
Хто він – сучасний турист?
Згідно з даними дослідження National Geographic, сучасний турист це, перш за все, еко-свідомий турист, який приймає рішення, спираючись на свій багаж цінностей та рівень обізнаності.
Як на Вашу думку COVID-19 вплинув на туризм? Чи зміняться вподобання туристів внаслідок пандемії на наступні роки?
COVID-19 вніс свої корективи у формування нових туристичних трендів на наступне десятиліття. Таким чином на 2021-2023 роки прогнозується подальше зростання внутрішнього туризму, де найбільшим попитом користуватимуться еко-маршрути, проживання у кемпінгах та еко-лоджах. До вищезазначених уподобань туристів прислухаються і тревел-провайдери: йде інтенсивне переосмислення та реструктуризація послуг, активна імплементація еко-стандартів та акцент на еко-освіту.
Тенденція зростання внутрішнього туризму спостерігається і на ринку України. Згідно даних американського видання Atlantic Council, лише за літній сезон 2020 український внутрішній туризм виріс на 30%. Кампанію на підтримку внутрішнього туризму «Мандруй Україною» запустив Президент Володимир Зеленський, a ініціативу швидко підхопили українці. Тому запровадження ефективного еко-менеджменту стає все актуальнішим і в українському туристичному секторі.
Під час онлайн форуму «Екотуризму в Україні та ЄС – тренд наступного десятиліття» Ви будете презентувати аналітичне дослідження. Яка мета Вашого дослідження?
Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо імплементації європейських стандартів еко-менеджменту в туристичній сфері України на основі європейського досвіду.
Для досягнення мети будуть підготовлені відповіді на такі питання:
Які завдання вирішить дослідження, зроблене Вашою командою?
За допомогою яких джерел буде зібрано інформацію для дослідження?
Опрацювання та аналіз інформації офіційних звітів, інформація від залучених сторін, включаючи консультаційні фірми, неурядові організації, тревел-провайдерів та постачальників технологій.
Яка методологія опрацювання інформації та створення дослідження?
Опрацювання інформації буде здійснюватися за технологією frontrunner approach: тобто шляхом виявлення передових організацій та поглибленого вивчення їх ефективності. Ці передові організації та їх методи були попередньо детально оцінені за допомогою кабінетних досліджень та консультацій експертів.
За потреби будуть проводитись індивідуальні інтерв'ю, відвідування територій (site inspections) для отримання подальшої необхідної інформації
Дякую Вам за інформацію.
Інтерв’ю взяла Анастасія Підганюк, менеджер Агенції сталого розвитку «АСТАР»
Коментарі