Сфера діяльності: 

  • - туристичний менеджмент
  • - управління клієнтським досвідом в hospitality індустрії
  • - міжнародні бізнес стратегії та крос-культурні комунікації

Інтереси для співпраці:

  • - реалізація туристичних проектів: сталий туризм, івент туризм
  • - стратегії urban branding
  • - організація роботи та персоналізація сервісу в індустрії гостинності

Досвід роботи:

  • - Your Moment Maker      Лондон/Амстердам    2015-2020p Директор туристичної консьєрж компанії
  • - American Express   Амстердам    2019-2020p. Аккaунт менеджер Centurion VIP туризм
  • - Quintessentially     Лондон      2013-2015p. 2014/15p.- менеджер відділу елітного туризму 2013/14p.- менеджер відділу корпоративного туризму
  • - Booking.com   Амстердам    2012-2013p. Спеціаліст з готельного та клієнтського сервісу
  • - New World (Western Union)    Брюсель    2010-2012p. Консультант з міжнародних маркетингових стратегій

Ольго, Ви добре знайомі з особливостями туризму в Україні та європейських країнах. Який вид туризму, на Вашу думку, зараз є найбільш актуальним?

 Екологічний туризм займає лідируючі позиції по популярності та темпах розвитку в усьому світі. Він зайняв свою нішу на ринку туристичних послуг через збільшення попиту на сталий туризм.

Хто він – сучасний турист?

Згідно з даними дослідження National Geographic, сучасний турист це, перш за все, еко-свідомий турист, який приймає рішення, спираючись на свій багаж цінностей  та рівень обізнаності.

Як на Вашу думку COVID-19 вплинув на туризм? Чи зміняться вподобання туристів внаслідок пандемії на наступні роки?

COVID-19 вніс свої корективи у формування нових туристичних трендів на наступне десятиліття. Таким чином на 2021-2023 роки прогнозується подальше  зростання внутрішнього туризму, де найбільшим попитом користуватимуться  еко-маршрути, проживання у кемпінгах та еко-лоджах. До вищезазначених уподобань туристів прислухаються і тревел-провайдери: йде інтенсивне переосмислення та реструктуризація послуг, активна імплементація еко-стандартів та акцент на еко-освіту.

Тенденція зростання внутрішнього туризму спостерігається і на ринку України. Згідно  даних американського видання Atlantic Council, лише за літній сезон  2020 український внутрішній туризм виріс на 30%.  Кампанію на підтримку внутрішнього туризму «Мандруй Україною» запустив Президент Володимир Зеленський, a ініціативу швидко підхопили українці. Тому запровадження ефективного еко-менеджменту стає все актуальнішим і в українському туристичному секторі.

Під час онлайн форуму «Екотуризму в Україні та ЄС – тренд наступного десятиліття» Ви будете презентувати аналітичне дослідження.  Яка мета Вашого дослідження?

Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо імплементації  європейських стандартів еко-менеджменту в туристичній сфері України на основі європейського досвіду.

Для досягнення мети будуть підготовлені відповіді на такі питання:

  • - Як ефективно поширити успіх європейських ЕКО-практик туристичній індустрії України?
  • - "Eко" у туризмі – це тренд чи необхідність?
  • - Навіщо потрібен  еко-менеджмент в туристичній індустрії?
  • - В чому цінність еко-стандартів, встановлених Європейською Комісією?
  • - Які  проблеми можуть виникнути при досягненні  європейського еталону досконалості?
  • - Які шляхи їх вирішення?

Які завдання вирішить дослідження, зроблене Вашою командою?

  • - Сформулювати  чітку картину сучасного туризму після COVID19. Визначити місце екотуризму в цій тревел-системі.
  • - Проаналізувати  необхідність "стійкості" у світового туриста: три пілари стійкості, динаміка їх взаємодії.
  • - Систематизувати інформацію по світових еко трендах
  • - Роз'яснити важливість еко-менеджменту в туристичній індустрії та найважливіші стандарти, встановлені Європейською Комісією.
    • Еталон досконалості, показники, Ecolable
  • - Сформулювати аспекти  розвитку екосвідомості туриста та тревел-провайдерів.
  • - Проаналізувати найуспішніші приклади впровадження екостандартів в європейському туристичному секторі (case study)
  • - Визначити основні стратегії для запровадження еко-стандартів на українському ринку.

За допомогою яких джерел буде зібрано інформацію для дослідження?

Опрацювання та аналіз інформації офіційних звітів, інформація від залучених сторін, включаючи консультаційні фірми, неурядові організації, тревел-провайдерів та постачальників технологій.

Яка методологія опрацювання інформації та створення дослідження?

Опрацювання інформації буде здійснюватися за технологією frontrunner approach: тобто шляхом виявлення передових організацій та поглибленого вивчення їх ефективності. Ці передові організації та їх методи були попередньо детально оцінені за допомогою кабінетних досліджень та консультацій експертів.

За потреби будуть проводитись індивідуальні інтерв'ю, відвідування територій (site inspections) для отримання подальшої необхідної інформації

Дякую Вам за інформацію. 

Інтерв’ю взяла Анастасія Підганюк, менеджер Агенції сталого розвитку «АСТАР»

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код