ГС «Національна туристична організація України» (далі НТОУ) з метою покращення конкурентоспроможності національного туристичного продукту України на внутрішньому і міжнародному ринку проводить серію практичних занять з представниками регіональних та локальних організацій з менеджменту і маркетингу дестинацій, керівниками структурних підрозділів сфери туризму обласних та міських державних адміністрацій, а також представниками територіальних громад.
30 жовтня, 2 та 6 листопада відбулися воркшопи з розробки туристичних продуктів для західних областей України: Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Рівненська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька.
Семінари проводили експерти НТОУ:
Матіас Брандт – міжнародний експерт, радник НТОУ з питань побудови системи DMO в Україні;
Марія Юхновець – президент Асоціації в’їзних туроператорів України, керівник MICE і інкамінг напрямків в Sputnik Kyiv DMC;
Іван Ліптуга – президент НТОУ, голова ТК169 стандартизації у сфері туризму.
9 листопада кожна область презентувала результати своєї роботи.
Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації у співпраці з відповідальними структурними підрозділами Косівської райдержадміністрації, Долинської ОТГ, а також Дністровським РЛП, туристичними фірмами, музеями, профільними неприбутковими громадськими організаціями презентувало 11 туристичних продуктів Івано-Франківської області.
Начальник відділу туризму управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації Віталій Передерко наголосив у своєму виступі-презентації, що робота з розробки турів внутрішнього та в’їзного туризму триває в області давно, результатами успішної колаборації влади і бізнесу є проєкти «52 вікенди на Івано-Франківщині» (http://iftourism.com/weekends), «52 стилі життя в Карпатах» (https://taif.org.ua). Власне тому розроблено вже понад 70 готових турів як для організованих, так і самодіяльних туристів.
Спеціально для проєкту НТОУ сьогодні було презентовано 11 різнотематичних туристичних продуктів:
«У гості до бойків»
«Бойківські мандри»
«ГУЦУЛське весіллЄ»
«Косівський край – крафтовий рай»
«Dniester Active Challenge»
«Дорога смаку Прикарпаття»
«Веселий Космач»
«Івано-Франківщина: гори вражень та море задоволення»
«Прикарпатський вікенд»
«Верховинщина: місця сили Карпат і «кам’яна» майстриня»
Семінари проводяться за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій облдержадміністрації висловлює вдячність всім партнерам, які долучились до розробки туристичних продуктів Івано-Франківської області.
Коментарі