Діджитал-гід "Станіслав" посвячуватиме туристів у франківці. Про це під час оперативної наради у міського голови розповів один із розробників Сергій Дубей, пише УТК "Компас-тур" посилаючись на Суспільне Карпати.

"Станіслав" створений у Telegram і має чимало цікавих функцій.

За словами Сергія Дубея, за понад чотири місяці роботи у тестовому режимі ним скористалася тисяча триста людей. Опрацювавши їхні відгуки, розробники створили новий розділ "Пригоди".

"Наприклад, буде посвята у франківці. Це 9 кроків, які складаються з чудес Франківська. Такі, наприклад, як ратуша, Бастіон, Потоцьких, стометрівка чи Промприлад, умовно, чи озеро. І тебе посвячують у франківці у форматі сторітелінг. Тобі розповідають, наприклад, що ти, стоячи, мусиш з'їсти піцу, як всі франківці, відчути на собі цей культурний бриз", – розповідає Сергій Дубей.

Вже незабаром турист, який приїхав у Івано-Франківськ, зможе познайомитися із "Станіславом", відсканувавши QR-код на вокзалі, аеропорту або ж у місцевій кав’ярні.

Як розповів Сергій Дубей, за допомогою сервісу можна буде дізнатися, де в Івано-Франківську найсмачніше пообідати, який музей можна відвідати, та де придбати сувенір.

"Станіслав з вами познайомиться з часом. Запросить на каву, чи проведе з вами приємний діалог. Де він дізнається, звідки ви приїхали, яка у вас ціль візиту в Івано-Франківськ, в якому складі ви подорожували. І ви, до прикладу, їхали в гори, заїхали в Франківськ, поїхали далі. І через 2 місяці Станіслав написав: "Приїжджай у Франківськ, у нас тут крутий фестиваль!". Діалог постійний потрібно вести з туристом для того, щоб він пам’ятав про місто. Сьогодні таке не робить жодне місто в Україні", – розповідає чоловік.

Одним із об’єктів, який "Станіслав" рекомендує відвідати, – Івано-Франківська ратуша. В приміщенні розташований краєзнавчий музей та оглядовий майданчик.

Директорка музею Галина Беднарчик сподівається, що сервіс сприятиме популяризації закладу. Адже за минулий рік відвідуваність в музеї зменшилася зі 100 тисяч до 37 тисяч.

"Бот є корисним, оскільки дуже часто туристи губляться, коли приїжджають. Ми маємо одну вигоду – знаходимося в центрі, в серці — в ратуші, і до нас приходять. А інші музеї, які далі від центру розташовані, вони програють в цьому. І тому вважаю, що обов’язково повинні бути розроблені різні інформаційні системи для того, щоб турист знав, куди йти і що є цікавого", – розповідає Галина Беднарчик.

Відвідувачка оглядового майданчика Юлія Вінсковська приїхала із села, щоб показати місто синові. Вважає, що Telegram-бот для туристів буде корисним.

"Ми місцеві, ми знаємо, а люди, які приїхали з інших областей, – їм буде цікаво і швидше знайти те, що вони хочуть", – розповідає Юлія Вінсковська.

Дані за 2019-й рік свідчать про те, що через Івано-Франківськ в рік проїжджає 2 мільйони гостей, розповідає Сергій Дубей. Тому персональний онлайн-гід, зокрема, повинен сприяти розвитку туризму.

Коментарі

Залишити коментар

Код