За майже 35 років Чорнобиль перетворився з міста майбутнього на місце пам’яті. Весь цей час він нагадує, яка насправді ціна людської помилки. Та світ змінився і Чорнобиль змінюється разом із ним. Креативна агенція «banda» за підтримки Міністерства захисту довкілля та Державного агентства з управління зоною відчуження, півтора роки працювала над створенням нового бренду Чорнобиля. Ведучі «Ранку на Суспільному» Віктор Дяченко і Ольга Топольницька дізнавалися, яким світ побачить бренд Чорнобиля через 10, 20, 30 чи 40 років у першого заступника Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Богдана Боруховського.
Такоє до розмови долучили заступника голови Державного агентства України з управління зоною відчуження Максима Шевчука.

Хочете отримувати актуальні туристичні новини в месенджер?
Підписуйтеся на наш канал Telegram або Viber!

Коментарі

Залишити коментар

Код